Zašto je vašem salonu potreban dobar blog?

Zašto je vašem salonu potreban dobar blog?

Došli ste do tačke kada želite da nešto unapredite u vašem marketing poslovanju. Reklamirate se u novinama, imate svoj sajt, koristite poklon kartice… Pitate se šta bi moglo biti sledeće. Odgovor je nedvosmislen – blog.
Živimo u eri kada je taj vid komunikacije sa tržištem postao, možemo reći, obavezan. Ako hoćete da zadržite interesovanje starih klijenata i da privučete pažnju novih, blog je mesto gde ih možete okupiti. No, nije dovoljno da ga samo imate. Vaš blog mora biti dobar.

Za početak, najvažniji razlog za posedovanje bloga jeste Google. Ovaj pretraživač prosto obožava kvalitetne blog postove. Ako biste vašem sajtu dodali dobro osmišljen blog, pun korisnih informacija, on bi do vas doveo mnogo novih zainteresovanih posetilaca, koji verovatno nisu tražili konkretno vas. Kako? Google daje veliku važnost visokokvalitetnom sadržaju, i time podiže vaš prioritet u rezultatima pretrage. Dajte mu ono što želi i bićete nagrađeni mnogo boljim rangiranjem. Što se više pojavljujete u rezultatima pretrage, to ćete više novih klijenata privući. Da, toliko je jednostavno.

Isto oduševljenje će izazvati i kod postojećih klijenata. Vaši blog postovi prepuni saveta o nezi kose i tela, modnim trendovima i trikovima, očvrsnuće poverenje koje su već počeli da vam poklanjaju. Ukoliko u tome uspete, utabali ste sebi put ka uspehu.

Koliko god da ste uspešni u svom poslu, bez obzira na veličinu vaše baze klijenata, novi klijent je nešto što svaki vlasnik salona voli. To je dokaz da posao ne stagnira. Blog je odličan način da ih privučete. Možda će surfovati internetom u potrazi za nekim rešenjem o kom ste baš vi pisali na vašem blogu. To će ih navesti da posete vaš sajt, a kad su već tu, upoznaće se i sa ostalim informacijama na vašem sajtu. Odatle je mali korak do zakazivanja prvog tretmana u vašem salonu.

Zato se potrudite oko svojih blog objava. Nemojte samo odraditi to kao neku obavezu. Stavite se u poziciju čitaoca. Da li bi vama bilo zanimljivo to o čemu pišete? Taj sadržaj ćete kasnije moći da delite na društvenim mrežama, kroz email marketing, to je vaša virtuelna vizitkarta. Dajte svoj lični pečat, pokažite da vam je stalo do mišljenja čitalaca, i taj trud neće proći neprimećeno. U suprotnom, suvoparni i bezlični tekstovi oteraće posetioce sa vašeg sajta. Da li želite da privučete ili odbijete klijente? Razmislite.

Slažemo se da je pisanje bloga teško. Potrebno je vreme da se postane dobar blog pisac. Mnogo truda treba uložiti da iz nedelje u nedelju budete zanimljivi, da se ne ponavljate i ne davite čitaoce nebitnim temama. Dobar bloger mora imati veštine dobrog pisca, a istovremeno imati predstavu kako to sve da uklopi sa optimizacijom za pretraživače. Tako je, nije jednostavno, ali ne dozvolite da vas to uplaši. Sve se to vremenom nauči, važno je samo da bezrezervno verujete u sebe.



WordPress Lightbox