Klijent sedi na stolici, a ti pokušavaš da nađeš boju koju ste koristili prošli put


Sedi ispred tebe, opuštena, očekuje istu nijansu kao prošli put. Ti se smeškaš, pričaš s njom… i istovremeno u glavi panično pokušavaš da se setiš – koju ste boju tada koristile.
Proveravaš telefon, skroluješ slike, pitaš koleginicu da li se seća.
A istina je: nemaš pojma.
Jer to niste nigde zapisale.
Klijentkinje ne primećuju kad znaš. One primećuju kad zaboraviš.
Možda će ti reći: „Nema veze, hajde kao prošli put.“
Ali ako ne znaš šta je bilo prošli put – onda ne znaš ni da li će sad biti isto.
I znaš šta je najgore?
Ona to oseti.
Oseti da ti fali sigurnost. Da nešto rekonstruišeš „odokativno“.
I tu više ne govorimo o boji.
Govorimo o poverenju.
Pitanje nije da li grešiš. Pitanje je kako izbegavaš greške koje ne moraš da praviš.
Ti ne možeš sve da pamtiš. I ne moraš.
Ali tvoj posao mora da pamti.
Tvoj sistem mora da zna sve – i da ti da informaciju kad ti treba.
Zato u salonima koji koriste Narcisu, nema nagađanja.
Svaka klijentkinja ima karton.
Tačno se zna koja je boja, brend, broj, kombinacija.
Zna se koji je frizer radio, koliko često dolazi, šta voli.
I ti to vidiš pre nego što pitaš.
Jer profesionalnost nije u tome da znaš sve. Već da znaš gde sve piše.
U današnje vreme, klijentkinje očekuju više.
Žele da vide da ih pamtiš.
Da znaš šta si radila.
Da ti je stalo da ponudiš isto iskustvo – ili bolje.
A to ne možeš da imaš ako se oslanjaš na „sećam se otprilike“.
Zato postoji Narcisa.
Zaključak: Ako ne znaš koju si boju koristila prošli put – ne gubiš samo vreme. Gubiš poverenje.
Tvoj salon zaslužuje da funkcioniše sigurno.
Tvoj tim zaslužuje sistem koji zna sve.
A tvoje klijentkinje zaslužuju da se osećaju viđeno.
👉 Poseti www.narcisa.rs i prijavi se za besplatnu prezentaciju.
Pogledaj kako Narcisa može da pamti – umesto tebe.