Veštačka inteligencija u službi lepote

Veštačka inteligencija u službi lepote

Kim Na-jul (38), PR menadžerka u Seulu kaže da je posle višegodišnje upotrebe tradicionalnih kozmetičkih proizvoda za negu lica odlučila da proba najnoviju lasersku tehnologiju.

Ona je jedna je od mnogih potrošača koji se sve više okreću najnovijim gedžetima za negu kože kod kuće, a koji se kreću od masažera do aparata za tretmane kože LED zracima i generatorima kiseonika.

Jedna od vodećih kozmetičkih kuća L’Oreal pokrenula je napredni sistem nege kože namenjen Korejkama za koje se zna da imaju intenzivu praksu nege kože.

Od tada su globalni proizvođači električnih proizvoda uključujući Filips, Panasonik i Tošibu, kao i najveće dve južnokorejske kozmetičke firme, pokrenuli različite gedžete za negu kože.

Kako se navodi, “tehnički potkovani” potrošaci su više voljni da koriste ove inovativne proizvode za negu kože.

Prema P&S agenciji za istraživanje tržišta, svetsko tržište kozmetickih aparata verovatno će porasti sa 27,8 milijardi dolara prošle godine na 94,3 milijarde dolara do 2023. godine.”Predstavljanje novih kozmetičkih proizvoda, povećana upotreba električnih kozmetičkih aparata i tendencija potrošača ka lakoj upotrebi kozmetičkih proizvoda kod kuće neki su od glavnih trendova primetnih na svetskom kozmetičkom tržištu”, navode istraživači iz Njujorka.

Kako kažu, sve veća rasprostranjenost kožnih bolesti, rastuća sve starija populacija, sve veći hormonalni disbalans i veći raspoloživi dohodak neki su od glavnih faktora koji doprinose porastu globalnog tržišta kozmetičkih proizvoda.

Imajući u vidu potencijale tržišta, južnokorejski tehnološki giganti započeli su razvoj nove tehnologije u službi lepote.

Tako je LG Elektroniks pokrenuo liniju kozmetičkih aparata čija je cena od 200 do 700 dolara među kojima je i Derma LED maska koja koristi svetleće diode visoke frekvencije i mikrostruje za poboljšanje zategnutosti kože, kao i losion koji čisti kožu deset puta bolje od konvencionalnih metoda.

“Ideja kućnog salona lepote rođena je sa vizijom o primeni veštačke inteligencije i tehnologije velikog prenosa podataka na tržištu”, kaže Seo Jung-džae, iz kompanije LG Elektroniks.



WordPress Lightbox